Ben je niet tevreden met je aankoop? Je kunt je bestelling binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst retour zenden.

Welke artikelen kun je retour zenden?

We kunnen enkel artikelen terugbetalen die ongedragen zijn, ongewassen zijn en die zich in een perfecte staat bevinden. Ook alle originele labels moeten er nog aan hangen. Ze moeten onberispelijk zijn en meteen opnieuw verkocht kunnen worden. Artikels die duidelijke sporen van gebruik vertonen (vlekken van make-up, parfum, enz.) kunnen wij niet meer verkopen en deze kunnen wij dus niet terugbetalen.

Wij behouden het recht voor retourzendingen te weigeren bij het vermoeden dat de artikelen reeds zijn gebruikt of bij vermoeden van schade aangebracht door schuld anders dan de verkoper of de leverancier van het artikel. 

Welke artikelen kun je niet retourneren? 

Afgeprijsde artikelen kunnen niet retour gestuurd worden.

Om hygiënische redenen nemen we op dit moment geen juwelen, sjaals, mutsen en haaraccessoires retour.

Hoe kun je een artikel terugzenden?

We zouden niet liever willen dan én gratis verzenden én gratis retour aanbieden. Helaas is dit niet haalbaar. Hopelijk begrijp je dit. Verzendkosten voor de retourzending zijn dus voor jouw rekening.

1. Meld je retour steeds aan via retour@babsilou.be met vermelding van je naam, ordernummer. Je hoeft niet te wachten op een bevestiging, dit e-mailadres wordt enkel gebruikt voor de aanmeldingen van retours. Je hoeft ook géén reden van retour op te geven.

2. Vermeld op de pakbon welk artikel je wil terugzenden. Stuur het product ongebruikt terug, en bij voorkeur in de originele verpakking. Indien je de pakbon niet meer hebt, voeg er dan een briefje bij met vermelding van je naam en het ordernummer (voorbeeld #12345).

3. Stuur je pakketje binnen de 14 dagen na ontvangst terug naar ons. Pakketjes die later dan 14 dagen na ontvangst bij ons geleverd worden, kunnen we niet meer terugbetalen.

Retouradres: Babsilou – Krijkelberg 7 – 3272 Messelbroekinfo@babsilou.be. Verzend je retour om veiligheidsredenen (net zoals wij jouw pakketje versturen) steeds met track en trace code. Hou ook het bewijs van verzending goed bij. 

4. Van zodra ontvangen en gecontroleerd kunnen wij de terugbetaling van je retour in orde brengen. Dit gebeurt binnen de 14 dagen via dezelfde manier als je oorspronkelijke bestelling (Via Mollie voor Bancontact, kredietkaart, iDEAL of via overschrijving).

Omruiling

In geval van omruiling dien je zelf het nieuwe item te bestellen in de webshop.

Heb je nog vragen? Stuur even een mailtje naar info@babsilou.be.