Ben je niet tevreden met je aankoop? Geen probleem, je mag je bestelling binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst retour zenden.

Let op! We kunnen enkel artikelen terugbetalen die ongedragen zijn, ongewassen zijn en die zich in een perfecte staat bevinden. Ook alle originele labels moeten er nog aan hangen. Ze moeten onberispelijk zijn en meteen opnieuw verkocht kunnen worden. Artikels die duidelijke sporen van gebruik vertonen (vlekken van make-up, parfum, enz.) kunnen wij niet meer verkopen en deze kunnen wij dus niet terugbetalen.

Wij behouden het recht voor retourzendingen te weigeren bij het vermoeden dat de artikelen reeds zijn gebruikt of bij vermoeden van schade aangebracht door schuld anders dan de verkoper of de leverancier van het artikel. 

Welke producten kun je niet retourneren? 

Om hygiënische redenen nemen we op dit moment geen juwelen en haaraccessoires retour.

Hoe kun je een artikel terugzenden?

We zouden niet liever willen dan én gratis verzenden én gratis retour aanbieden. Helaas zou dit helemaal niet haalbaar zijn. Hopelijk begrijp je dit.

  1. Meld je retour aan via retour@babsilou.be met vermelding van je naam, ordernummer en reden voor retour. Je hoeft niet te wachten op een bevestiging, dit e-mailadres wordt enkel gebruikt voor de aanmeldingen van retours.
  2. Vermeld op de pakbon welk artikel je wil terugzenden. Stuur het product ongebruikt terug in de originele verpakking met vermelding van je naam en ordernummer (voorbeeld #12345) naar: Babsilou – Krijkelberg 7 – 3272 Messelbroekinfo@babsilou.be. Verzend je retour om veiligheidsredenen (net zoals wij jouw pakketje versturen) steeds met track en trace code.
  3. Van zodra ontvangen en gecontroleerd kunnen wij de terugbetaling in orde brengen.

Omruiling of terugbetaling

Van zodra wij de producten ontvangen en gecontroleerd hebben, storten wij in geval van terugbetaling binnen de 14 dagen na ontvangst het terug te betalen bedrag terug. De terugbetaling gebeurt door onze internetkassa automatisch via de rekening of kaart waarmee de betaling werd uitgevoerd.

In geval van omruiling dien je zelf het nieuwe item te bestellen in de webshop.

Heb je nog vragen? Stuur even een mailtje naar info@babsilou.be!