Geen retour op artikelen gekocht met BLACK FRIDAY korting, sale en outlet.
Retours maken helaas niemand blij, ze kosten ons en jou alleen veel geld. Shop daarom bewust & bestel enkel wat je echt wil. Twijfel je? Lees het maatadvies en de afmetingen, stuur een berichtje via Instagram of mail naar sales@babsilou.be. We geven heel graag extra info en advies om een teleurstelling en een onnodige verzending te vermijden. Laat retourneren aub de uitzondering zijn 🫶
RETOURVOORWAARDEN
- Geen retour op afgeprijsde artikelen, solden, wanneer gebruikt gemaakt werd van kortingscodes of outlet, tenzij het herroepingsrecht van toepassing is. Bestel deze artikelen bij twijfel aub dus niet.
- We kunnen enkel artikelen terugbetalen die ongedragen en ongewassen zijn en die zich in een perfecte staat bevinden, nog voorzien van alle labels en verpakkingen.
- Verpak je retour aub netjes. Kleding die binnenstebuiten gedraaid is, vreemd ruikt of gekreukt in een zak gepropt zit is onverkoopbaar. Deze kunnen we helaas niet terugbetalen.
- Stuur je pakketje binnen de 14 dagen na ontvangst terug. Retours die later terugkomen geven wij aan een goed doel.
HOE KUN JE EEN ARTIKEL TERUGZENDEN?
Moet je toch iets terugzenden?
- Stuur een mail naar retour@babsilou.be met vermelding van:
– het ordernummer
– het artikel dat retour komt
Je hoeft geen reden op te geven, geen rekeningnummer en je hoeft niet te wachten op een antwoord.
- Geef op de pakbon aan welk artikel je wil terugzenden.
- Stuur je pakketje binnen de 14 dagen na ontvangst terug. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Wij hebben geen retourlabels.
- Retouradres:
Babsilou
Krijkelberg 7
3272 Messelbroek
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor het verlies van pakketjes. Verstuur je pakket daarom steeds met track & trace code.
- De verwerking van een retour duurt 14 dagen. Alleen pakketjes waarbij een bon met naam en ordernummer zit en die aangemeld worden per mail, worden verwerkt indien aan alle voorwaarden voldaan wordt.
WAAROM BETAAL JE ALS KLANT ZELF DE RETOURKOSTEN?
We zijn een jong bedrijf (sinds 2015) en we doen er alles aan om te blijven bestaan en om niet verlieslatend te werken – wat vele grote e-commerce bedrijven wel doen. Als we de verzend- en retourkosten op ons zouden nemen dan zouden we dit moeten doorrekenen in de prijs van onze kleding, en dat willen we niet. We zijn liever transparant.