Retours maken helaas niemand blij, ze kosten ons als Vlaamse ondernemer heel erg veel (verspilde verpakkingsmaterialen, verloren verzendkosten, kleding opnieuw stomen, onverkoopbare kleding). Shop daarom aub bewust, plaats geen impulsaankopen en maak geen gewoonte van retourneren. Twijfel je, of wil je graag persoonlijk advies? Stuur vooraf een mailtje naar sales@babsilou.be, in plaats van achteraf een om te retourneren. Twijfel je nadien nog steeds? Shop dan lokaal. We zijn je énorm dankbaar daarvoor.
🫶🫶🫶
RETOURVOORWAARDEN
- Aanbiedingen, afgeprijsde artikelen, outlet, artikelen gekocht met ‘geen retour’ kortingscodes en/of sales kunnen niet geretourneerd worden, tenzij het herroepingsrecht van toepassing is.
- We kunnen enkel artikelen terugbetalen die ongedragen en ongewassen zijn en die zich in een perfecte staat bevinden, nog voorzien van alle labels en verpakkingen.
- Meld je retour steeds aan via mail retour@babsilou.be
- Verpak je retour netjes. Kleding die binnenstebuiten gedraaid is, waar make-up of parfum op hangt, die vreemd ruikt, gedragen is of gekreukt in een (vuil)zak gepropt zit is onverkoopbaar. Hierin zijn we enorm strikt, deze betalen wij NIET terug.
- Retourperiode is 14 dagen. Retours die later toekomen worden niet verwerkt. Hierop maken wij géén uitzondering.
HOE KUN JE EEN ARTIKEL TERUGZENDEN?
- Stuur een korte (vriendelijke) mail naar retour@babsilou.be met:
– het ordernummer
– het artikel dat retour komt
Geef géén rekeningnummer op en stuur geen foto’s mee, dit is overbodige info. Zonder deze aanmelding wordt je retour niet verwerkt.
- Geef op de pakbon aan welk artikel je wil terugzenden (!). Zonder pakbon wordt je retour niet verwerkt.
- Stuur je pakketje mét de pakbon binnen de 14 dagen terug.
- Retouradres:
Babsilou
Krijkelberg 7
3272 Messelbroek
Retours kunnen alleen per post teruggestuurd worden, dit is geen bezoekadres. Retourkosten zijn voor jouw rekening, wij hebben geen retourlabels en wij zijn niet verantwoordelijk voor het verlies van pakketjes.
- Een terugbetaling duurt altijd 14 dagen.
WAAROM BETAAL JE ALS KLANT ZELF DE RETOURKOSTEN?
Als we de verzend- en retourkosten op ons zouden nemen dan zouden we dit zoals vele webshops moeten doorrekenen in de prijs van onze kleding, en dat willen we niet. We zijn liever transparant.